Albert Heijn en Eredivisie Live

Aangestoken door de verzamelaars-koorts die Albert Heijn laatst weer ontketend heeft, stapte ik vorige week vrijdag met zoontje en vriendin een filiaal van Albert Heijn binnen.

Albert Heijn biedt voor een paar euri 2 DVD’s aan met de veelbelovende titels ‘Helden van toen’ en ‘Helden van nu’.  Ik snap uiteraard de commerciële kruisbestuiving van Eredivisie Live en Albert Heijn, maar een lulliger DVD-tje heb ik zelden gezien…

Alle ‘helden’ worden 5 minuutjes aangehaald, voorzien van nietszeggend commentaar en begeleid met wat bijeengeschraapt beeldmateriaal.

En dit fröbel-werkje moet mij verleiden tot een Eredivie Live abonnement? Nu ben ik al abonnee, maar je zou hiervoor bijna je abonnement weer opzeggen… Hoe niet-serieus kun je je doelgroep (voetballiefhebbers) nemen?

 

This entry was posted in Annoyances, Football and tagged , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

