Ding 18

LibraryThing kende ik alleen van naam. Ik heb een account aangemaakt en even gespeeld.
Wat me als eerste opviel is dat ik bijna geen boek kon vinden op basis van ISBN/EAN nummer. Dat werkt wel goed als je de optie ´Bevestiging overslaan (voor streepjescodes en ISBN’s)´ aanvinkt onder Andere opties.
Verder vond ik LibraryThing rommelig in vergelijking met GoogleBooks of WorldCat.
De titelbeschrijvingen zien er rommelig uit.
Leuk is wel de link naar de titelbeschrijving in de oorspronkelijke bron. Alleen, maak die link dan ook doorklikbaar.
Omdat ik al langer werk met GoogleBooks, ga ik LibraryThing dan ook niet omarmen.

This entry was posted in 23-dingen and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

