Ding 16

YouTube is hoe dan ook leuk!
Niet alleen wordt het praktisch nut van YouTube steeds belangrijker (denk aan instructiefilmpjes), ook blijft het leuk om grappige of bijzondere filmpjes te bekijken.

Zelf heb ik bij YouTube een “kanaal“, waar ik een paar favoriete clipjes heb verzameld.
Ik heb zelf een paar keer met mijn GSM een filmpje gemaakt tijdens een concert. De camera van mijn GSM is waarschijnlijk niet goed genoeg omdat ik de filmpjes niet echt goed vind.

En natuurlijk blijft YouTube een geweldige bron om in te zoeken wanneer je op zoek bent naar of dat ene grappige filmpje, dat oude TV fragment of dat muziekclipje dat je al jaren niet meer gezien hebt.

This entry was posted in 23-dingen and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

