Ding 12


Met Twitter heb ik al een tijdje gespeeld.
Het is vooralsnog vooral ‘leuk’ om vrienden en kennissen te volgen en te lezen wat zij zoal meemaken. Ook om bekende Nederlanders, je favoriete club, enz. ye volgen, is Twitter een zeer geschikt kanaal.

Mijn account is te vinden als http://twitter.com/Boegie66. Een aantal andere toepassingen heb ik gekoppeld met Twitter zodat ook bijvoorbeeld mijn check-ins bij Foursquare via Twitter verzonden worden.
Ik ben een beetje het overzicht kwijt wat6 ik allemaal met elkaar verbonden heb, maar Facebook (Facebook), Hyves (Hyves), LinkedIn (LinkedIn), Plaxo (Plaxo), Twitter (Twitter), Ning (Bibliotheek 2.0) praat allemaal met elkaar.
Twitter is ook leuk omdat het snel gaat. Je kunt snel even een tweet of een reactie op een tweet sturen. Via mijn werkgever heb ik een Blackberry in gebruik. Als ik me óf verveel óf denk iets te moeten melden, kan ik dat snel doen en onafhankelijk van plaats en tijd.
This entry was posted in 23-dingen and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

