Drugstore herenigd!

Toevallig dacht ik net aan de band Drugstore. Om mijn pauze muzikaal aan te kleden heb ik even op internet gezocht en las tot mijn stomme verbazing dat ook Drugstore herenigd is.

In 2002 verdween Drugstore plotseling. Na 3 albums en 14 singles, waarvan ‘El President’  (duet met Radiohead’s Thom Yorke)  het bekendste nummer is. In 2002 verscheen nog ‘Drugstore Collector Number One (compilation of b-sides and out-takes)‘. Daarna werd het dus stil.

Af en toe dook ergens een gerucht op dat zangeres/songwriter/bassiste Isabel Monteiro een probleem zou hebben om van de drank af te blijven.

Nu ontdek ik dat Drugstore al in mei 2010 herenigd is en voor een uitverkocht Institute of Contemporary Arts (ICA) optrad.

In oktober 2010 tekende Drugstore een contact bij Indie-label RocketGirl. Op Isabel’s blog zijn demo’s van nieuw werk te vinden.

Zo… nu nog Drugstore aan Pinkpop’s Gouden Tip toevoegen…

This entry was posted in Drugstore, Music and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

