Ding 6 en 7

Flickr heb ik bekeken en ik heb er mee gespeeld.
Ik vind het minder intuïtief dan bijvoorbeeld Picasa, maar ik kan er aardig mee uit de voeten.
Ik heb een paar foto’s van voetbalstadions op Flickr geplaatst (zie hier).
In Google Maps had ik al een kaart aangemaakt waar ik foto’s aan gekoppeld heb:

http://maps.google.nl/maps/ms?msa=0&msid=117362391555013722483.000001135293295e074bd&ie=UTF8&ll=16.636192,-13.710937&spn=102.152723,175.78125&z=2&output=embed
Marc Bogman – Stadions weergeven op een grotere kaart
Hier ben ik heel tevreden mee.

This entry was posted in 23-dingen and tagged , , , . Bookmark the permalink.

7 Responses to Ding 6 en 7

  1. 23 Dingen says:

    Je gebruikt Picasa kennelijk al langer? Wat mij in Flickr juist zo aanspreekt, is dat je zulke mooie foto's vindt en dat er zoiets bestaat als Groups. Wat een leuk idee trouwens, die voetbalstadions. Op Flickr bestaat er bijv. Soccer stadiums of the world, waar je jouw foto's bij kunt onderbrengen.Ik zag dat je je foto's copyrighted hebt met een watermerkje. Met opzet gedaan?

  2. Marc Bogman says:

    Klopt!Zie http://www.flickr.com/photos/31612610@N08/ daar staan ook wat foto's over hetzelfde onderwerp.Copyright is met opzet gedaan. Ik trof een paar jaar geleden een van mijn foto's aan in een engels boek over stadions… Door schade en schande leert men😉

  3. 23 Dingen says:

    Wow, da's op zich interessant. Heb je nog ooit contact opgenomen met de uitgeverij?

  4. 23dinges says:

    Ziet er goed uit. Afkijken mocht volgens Rob, als men het maar zelf doet. Groetjes uhhhdinges

  5. Marc Bogman says:

    De uitgever? Ja! Die heeft me een exemplaar van het boek gestuurd…

  6. 23 Dingen says:

    Zo werkt dat dus met bibliothecarissen… dit werk kwam ik tegen op een boekenmarkt in Den Haag, afgelopen weekend🙂

Leave a Reply

