Ding 1 tot en met 5

Het huiswerk n.a.v. de eerste sessie 23 dingen bestond uit het schrijven van een blogje over ‘ding’ 1 t/m 5.
>Introductie
1. Lees deze weblog en ontdek waar deze cursus over gaat
> Bloggen
2. Richt je eigen weblog in en plaats je eerste berichten
3. Meld je weblog aan en begin je ontdekkingsreis
> RSS en RSS feeds vinden
4. Maak je leven eenvoudiger met RSS
5. RSS feeds vinden

Enfin…
ad. 1. Het weblog heb ik gelezen en ik heb ook ontdekt waar de cursus over gaat.
ad. 2. Een weblog is ingericht en de eerste berichten zijn geplaatst.
ad. 3. Het weblog is aangemeld.
ad. 4. Of mijn leven eenvoudiger wordt met RSS kan ik op dit moment nog niet beoordelen.
ad. 5. Ik heb een aantal zinnige blogs gevonden en me ‘geabonneerd’.

This entry was posted in 23-dingen and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

